x
მეტი
  • 16.04.2024
  • სტატია:134344
  • ვიდეო:352391
  • სურათი:508418
სამუხრუჭე პარაშუტი, ის რაც ყოველთვის არ ხდება!
image

რა შეიძლება იყოს საუკეთესო ტესტი თვითმფრინავის სამუხრუჭე პარაშუტისთვის? რა თქმა უნდა, ის იხსნება ფრენის დროს მაღალი სიჩქარით.

რამდენიმე დღის წინ ინჟინერებმა და ტესტერებმა F-35A Lightning II-ის სამუხრუჭე პარაშუტი გამოსცადეს. ეს არის ნორვეგიის საჰაერო ძალებისთვის განკუთვნილი მოდიფიკაცია - აშშ-ს საჰაერო ძალებში F-35 არ არის აღჭურვილი პარაშუტის დამუხრუჭების სისტემით. ნორვეგიაში პარაშუტის გამოყენება მიზნად ისახავს თვითმფრინავის დამუხრუჭების მანძილის შემცირებას ასაფრენ ბილიკებზე, რომლებიც შეიძლება ზამთრის პირობებში ყინულით დაიფაროს.

თავდაპირველად პარაშუტს ხსნიდნენ, როდესაც ძრავა მუშაობდა დამწვრობის შემდგომ რეჟიმში, მაგრამ ცხელი ამოფრქვევა მაშინვე დაიწვა პარაშუტის ხაზებში, რის გამოც ტესტი წარუმატებლად დასრულდა. შემდეგ ჯერზე გადაწყდა სამუხრუჭე ჭურჭლის გახსნა ძრავის დაბალი ბიძგის დროს. ამჯერად, ტესტის ტაქტიკის ცვლილება წარმატებით დასრულდა: სენსორებმა შეაგროვეს ყველა საჭირო ინფორმაცია პარაშუტის ტილოზე დატვირთვების განაწილების შესახებ.

გაითვალისწინეთ, რომ წევის პარაშუტი იხსნება, როდესაც თვითმფრინავი შეეხება მიწას, და ჰაერში თვითმფრინავის სიჩქარის მკვეთრად შესამცირებლად გამოიყენება საჰაერო მუხრუჭები, რომლებიც ხშირად წარმოადგენს ფიუზელაჟის ელემენტებს, რომლებიც ზრდის ჰაერის წინააღმდეგობას. ასე რომ, ფრენის დროს სამუხრუჭე პარაშუტის განლაგება საინტერესო და უჩვეულო ტესტია.

ქვემოთ იხილეთ ასევე სხვა საინტერესო სტატიები

image1)არაჩვეულებრივი ფოტოკოლაჟები ამერიკელი ფოტოგრაფისგან ( +ფოტოები)

2)ლომი შეყვარებულის გადარჩენას ცდილობს მისგან დამამშვიდებელი ისრის ამოღებით (+ ფოტოები)

3)ჩამქრალი ვარსკვლავები, რომლებიც გვეხმარება უცხო სამყაროს აღმოჩენაში


4)მსოფლიოში ყველაზე მოკლე საერთაშორისო ფრენა

5)ჩიტები ესაუბრებიან თავიანთ გამოჩეკილ ბარტყებს

0
156
1-ს მოსწონს
ავტორი:ლადო_25
ლადო_25
156