x
მეტი
  • 19.04.2024
  • სტატია:134390
  • ვიდეო:351975
  • სურათი:508460
კომპანიები, რომლებმაც ყველასთვის საყვარელი ლოგო შეცვალეს და ძალიანაც ინანეს

დრო იცვლება, იცვლება საზოგადოების აზრებიც და ამ დროს ბიზნესს სჭირდება ადაპტირება. მოსწონთ თუ არა, თანამედროვეობა ყველას ეპარება, ასეთი ადაპტაციის უამრავი წარმატებული მაგალითი არსებობს. კომპანიები ცვლიან პოლიტიკას იმისთვის, რომ დროს გაუსწრონ, დარწმუნდნენ, რომ მათი ღირებულებები შეესაბამება საზოგადოებას, მათ აზრს და ზოგადად, დადებითად მიიღებენ ცვლილებებს

თუმცა, რიგ შემთხვევებში, დროზე გასწრების და განახლების სურვილი რამდენიმე ნაბიჯით უკან სწევს ხოლმე კომპანიას. ლოგოს შეცვლა კარგი მაგალითია ამისა.- ის ჩვეულებრივ უფრო ადვილია შესაცვლელად, ვიდრე შიდა სამუშაოები ან პოლიტიკა. მაგრამ, ზოგიერთი ლოგო იმდენად მიღებული, შეჩვული და საყვარელი შეიძლება იყოს მომხმარებლისთვის, რომ მისი შეცვლა პირიქით, ნეგატიურ რეაქციას იწვევს. ზოგიერთ შემთხვევაში, ეს შეიძლება იყოს ფერის ცვლილება, გადასვლა ნათელი დიზაინიდან შავ -თეთრ და მდუმარე ლოგოზე, რომელიც საერთოდ არ ჰგავს ორიგინალს. და ზოგჯერ ლოგოს დიზაინის საერთო გამარტივება მას ამოუცნობად აქცევს - ძველ კომპანიებს ჰქონდათ დეტალური ლოგოები, რომელთა ნახვაც სასიამოვნო იყო, მაგრამ დროთა განმავლობაში ის შეიცვალა, და უკეთესობისკენ არა (Warner Bros. არის კარგი მაგალითი).


1. Warner Bros.


image

2. Gmail.


image

3. burger king


image

4. Pringles.


image

5. nikelodeon


image

6. bmw


image

7. Starbucks.


image

8. pepsi


image
9. Google.


image

10. yves saint laurent


image

11. Yahoo!


image


0
306
2-ს მოსწონს
ავტორი:ქეთი1988
ქეთი1988
Mediator image
Mediator image
306
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0