საზოგადოება 9 რამ, რასაც ტანსაცმელების მაღაზიაში გამყიდველი არასოდეს გეტყვით. ეს უნდა იცოდეთ! 2017, 11 სექტემბერი, 10:34 არაერთხელ გსმენიათ მარკეტინგულ ხრიკზე, პროდუქციის რეალიზაციისთვის სურსათები თუ ტანსაცმლის მაღაზიები რამდენნაირ ხერხს მიმართავენ, რომ გაგვასულელონ მომხმარებლები. დღევანდელ სტატიაში მინდა, გითხრათ ის, რასაც ტანსაცმლის მაღაზიებში არასოდეს გეტყვიან, ამის ცოდნის შემდეგ კი ზედმეტს აღარ გადაიხდით.
1. ფასდაკლებები სარფიანია მაღაზიებისთვის და არა მომხმარებლებისთვის ფასდაკლებები სწორედ იმიტომ მოიგონეს, რომ გაყიდონ ის, რისი ყიდვაც მომხმარებელს ყველაზე ნაკლებად უნდა. თუ მაღაზიებში ხედავთ წარწერას 70%–იანი ფასდაკლებით, სინამდვილეში შეიძლება მხოლოდ 10%–იანი იყოს ან საერთოდ არა, უბრალოდ ფსიქოლოგიურად გვიზიდავს, რომ ვიყიდოთ გაიაფებული სამოსი. 2. ერთი და იგივე ზომა სხვადასხვა ბრენდის ტანსაცმელზე შეიძლება იყოს სხვადასხვა ზოგიერთ მაღაზიაში თუ მაისური გერგებათ S ზომა, სხვაგან შეიძლება მოირგოთ M. ზოგიერთი მწარმოებლები სპეციალურად ამცირებენ ტანსაცმელზე ზომების ნიშნულს, რომ ფსიქოლოგიურად განაწყონ მომხმარებელი და შესაბამისად უფრო გაასაღონ "საქონელი". 3. ცნობილი ბრენდები ხარისხის გარანტია სულაც არაა დიდი ბრენდები პერიოდულად აწარმოებენ ტანსაცმლის ხაზებს, რომლებიც შემუშავებულია ცნობილი დიზაინერების მიერ და მოტივი მხოლოდ ერთია, შესთავაზონ მომხმარებელს მეტი ექსკლუზივი, თუმცა ეს სულაც არ ნიშნავს, რომ ისინი პასუხისმგებელნი არიან მის ხარისხზე. 4. როდესაც ფასდაკლებების განყოფილება (სექცია) არეულად გამოიყურება კარგად იცით, რომ წესით ტანსაცმელი ლამაზად დაკეცილი თაროებზე დევს, თუმცა ფასდაკლებების დღეს ვხედავთ განყოფილებას, სადაც სრული ქაოსი მეფობს. ესეც ერთ–ერთი მარკეტინგული ხრიკია, რომელიც მომხმარებელს აბედნიერებს და აძლევს საშუალებას სრულ ქაოსში თავისთვის შესაფერისი და მოსაწონი რამ იპოვოს, თან ხელმისაწვდომ ფასად. 5. ტანსაცმლის წარმოებისთვის იყენებენ მავნე ქიმიკატებს მაშინაც კი, თუ მასზე მიმაგრებული ნიშნული ბუნებრივ ნაწარმს მიუთითებს, შეიძლება საშიში იყოს ჯანმრთელობისთვის. წარმოების დროს ტანსაცმელზე გამოყენებული მავნე ქიმიკატების გამოვლენა სპეციალური ლაბორატორიული ტესტირების გარეშე ვერ ხერხდება. ქიმიკატები იმისათვის გამოყენება, რომ ნაწარმს (ქსოვილს) მისცენ შესაბამისი ფერი ან ტექსტურა, ასევე დაიცვან ის მწერებისგან. ამიტომ მანამ, სანამ ჩაიცვამთ ახალ ნაყიდ ტანსაცმელს, აუცილებლად გარეცხეთ ის, ასე თავიდან აიცილებთ მოწამვლისგან და ალერგიისგან. 6. სინთეზური ნაწარმი ნატურალური ნაწარმის ფასად მწარმოებლები ხშირად იყენებენ ამ ხრიკს და გვთავაზობენ სინთეზურ მასალას ნატურალურის ფასად, რითიც მყიდველს აჯერებენ, რომ მთავარი ხარისხი არ არის. ეს კი მომგებიანი ინვესტიციაა. 7. დიზაინერების მიერ წარმოდგენილი ტანსაცმელი უფრო უხარისხოა, ვიდრე ჩვეულებრივ "ბუტიკში" არსებული ძვირადღირებული ბრენდები ნაწარმს ამზადებენ დაბალხარისხიანი და იაფიანი ნედლეულისგან. 8. დაბალ ხარისხიანი ნაწარმი... დედების დროინდელი ჭურჭელი თუ ტანსაცმელი მეტად ხარისხიანია, ვიდრე ახლანდელი. მარკეტინგული ხრიკიც სწორედ აქ არის, რაც მალე გაფუჭდება, მით მალე ვიყიდით ახალს. ისინი მხოლოდ მომგებიან ინვესტიციაზე ფიქრობენ, ხარისხი კი მხოლოდ ჩვენთვისაა მნიშვნელოვანი და არა მათთვის. 9. მოდა ყოველ კვირა იცვლება წარსულს ჩაბარდა დღეები, სადაც დომინირებდა გაზაფხული–ზაფხულის და შემოდგომა–ზამთრის ახალი კოლექციები. ახლა დიზაინერები და ბრენდული მაღაზიები განახლებულ მოდელებს ყოველ კვირა გვთავაზობენ და არა წელიწადში მხოლოდ ორჯერ, შესაბამისად ჩვენც მეტჯერ მივდივართ საყიდლებზე. P.S. გახსოვდეთ, რომ ფასი ხარისხის გარანტია ყოველთვის არაა. იხილეთ აგრეთვე: ● მარკეტინგული ხრიკები, როგორ გვასულელებენ მომხმარებლებს. ● რა ნიშნებით განვასხვავოთ უხარისხო ტანსაცმელი ხარისხიანისგან? ეს უნდა იცოდეთ! ● აი როგორ განვასხვავოთ ორიგინალი ტექნიკა ყალბისგან ● შეცდომები რეცხვის დროს, რომელიც აფუჭებს თქვენს ტანსაცმელს. გაითვალისწინეთ! ● სიმართლე "სარეცხი საშუალებების" შესახებ. ეს უნდა იცოდეთ! 2978 17-ს მოსწონს |
ტანსაცმელზეც